zaterdag 2 februari 2008

29 januari 2008















Het is alweer twee weken geleden dat we bowlden. De verwachting was dus realistisch. Welke verwachting? Te winnen van Meines en John. Beiden inderdaad al geïntroduceerd. Waar ging het mis? Wat hebben we over het hoofd gezien? Niks waarschijnlijk. We hadden gewoon iets beter moeten werpen.
Excuses voor de trouwe fans uiteraard. Waarom? Omdat het al zaterdag is en de volgende dinsdag alweer voor de deur staat.
We hebben problemen met deze site. het uploaden van berichten gaat stroef en moeizaam. De lessen lopen hierdoor achter. Heel af en toe, zoals nu, blijft het goed gaan. En dat terwijl ik nu liever iets anders doe dan typen. Het is 22.00 zaterdagavond en ik heb net een kinderfeestje afgesloten van m'n tweede dochter. Ja, was gezellig. Lekker gebowld. Ik tenminste. De meiden heb ik met een glas cola en een rietje aan een tafeltje gezet. Goed kijken hoe het moet! Straks mogen jullie allemaal een keertje gooien. Jammer voor ze dat dat er niet van kwam. Ik vond dat ze niet goed genoeg keken.
terug naar dinsdag. Spanjer staat als gewoonlijk verschrikkelijk strak en consequent te werpen. 139 - 139 - 144.
Doesman heeft een eerste dip. Een dip waarvan ik dacht: dat gaat niet goed komen. Gelukkig kon hij in de tweede game goed herstellen en er 150 van maken. En in de derde game presteert hij het een 163 te leggen. Naast mijn 144 is dat op ons niveau een gegarandeerde punt. Feitelijk is het enige dat mis ging de uitschieters van Meines en John. Beiden gooien een 200 plus. Ja, handje, kusje omroepen. Te samen met tig anderen. Maar dat lijk is al besproken. We blijven vechten. het werd 1-3.
U mist een belangrijke naam in dit verslag. Bokman moest zich excuseren. Hij zit in Helsinki. Hij coacht daar de Nederlandse jeugd bij het Europees kampioenschap.

Geen opmerkingen: