vrijdag 4 januari 2008

Interview Spanjer 2008


Spanjer geeft antwoord op een paar vragen.

Hoi Spanjer! Zin in 2008?
Zeker. Vanaf de Veluwe natuurlijk een geweldig jaar. Vooral de trouwe fans en lezers van deze site. We staan er goed voor in de competitie. We merken dat er een sterk stijgende lijn in het spel zit. Mijn afsluiting van 2007 met een 191'er biedt veel hoop om dit seizoen weer ouderwets op onze naam te schrijven.

Goede vakantie gehad?
Veel getraind. Veel verdriet gehad. De Ruggestee is afgebrand. Zie de verslagen zou ik zeggen. En toen we een trainingsavond in Zetten hadden geplanned, brandde daar ook de boel af. Niet zo ernstig als in Hoenderloo, maar ernstig genoeg om te moeten cancelen. Vuurwerk was hier de boosdoener. In Hoenderloo was dat een BBQ.
Verder vanmiddag een trainingssessie in Barneveld. Ik heb een uur lang met een 16 ponder geworpen voor extra armkracht.

Die brandjes zijn opzet?
Er staan een aantal tegenstanders onder verdenking. Ik mag geen uitspraken doen. We zijn ondervraagd over welke teams ons graag willen hinderen in onze snelle ontwikkeling. 'Eurohollydays' en 'de bengeltjes' staan hoog op het lijstje. Eurohollydays om voor de hand liggende redenen en De Bengeltjes omdat die al eerder vast hebben gezeten voor brandstichting in bowlingcentra.

Hoe is het met de kids?
Gaat lekker. Wel vermoeiend als ze elkaar wakker hoesten. Vooral de baby wil zich nog wel eens in een hoestbui verslikken. Ik moet minder boven de wieg roken zegt mijn vrouw. Maar het is het enige kamertje dat we nog warm kunnen krijgen dus het staat er behoorlijk blauw. Jammer voor het kindje, maar ze is niet de enige met een zuigbehoefte zeg ik altijd maar. Ik heb een foto van haar. Net gemaakt. Het behang is nieuw.

Geen opmerkingen: