vrijdag 3 oktober 2008

Interview Sandokan



Niet alleen een interview met deze rijzende ster in bowlend Nederland, voor de fans ook een prachtige gesigneerde foto!

Hoi Sandokan. Klopt het dat je als kind in een ketel met wonderdrank bent gevallen?
Nee. Dat was Obelix. Ik ben een keer van mijn fiets gevallen.

Deed dat pijn?
Ik had een schram aan mijn knie, maar kan me van de pijn niet veel herinneren. Ik was net drie geworden en kreeg de fiets voor mijn verjaardag.

Over verjaardagen gesproken... wanneer ben je jarig?
Luister... ik wil niet lullig doen, maar ik ben bowler bij het beste team van ons land en u vraagt enkel onzin.

Sorry. Wie is je favoriete bowler?
Fred Flinstone

Wist je dat zijn vaste bowlingpartner Barney heette?
Dat weet ik en dat weet iedereen en ik moet nu echt gaan. Zoek asjeblieft een andere baan. Als je met zulke vragen naar een Doesman of een Bokman gaat kunnen ze operatief een 16 ponder uit je aars verwijderen.

Tot zover een iets minder geslaagd interview met een klasse bowler.

Geen opmerkingen: